Garantie
Wij dragen de grootste zorg om onze producten in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constantering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Gelieve de garantie aanvraag bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] en wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.
Wilt u een klacht melden?
Wij van 3D Printer Solutions proberen altijd te streven naar de best mogelijke ervaring voor u. Wilt u toch een klacht melden? Dan lossen wij dit graag met u op. Gelieve de klacht bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] en wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.
Leidt dit niet tot een gewenste oplossing, dan bieden wij de mogelijkheid om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”